ServiceDesk

Hvordan bliver I bedre til support?

Support af brugere og kunder er en vital del af en IT funktions hverdag men mange firmaer mangler stadig en rigtig support løsning og bruger enten mails eller hjemmestrikkede løsninger i stedet. I dag stilles der imidlertid høje krav til sikker opfølgning på sager, SLA for løsning og svar, tidsregistrering af opgaver, kunde portaler og meget mere.

Det kan ManageEngines webbaserede løsninger hjælpe dig med. Løsningerne er alle skalérbare og du kan starte i det små og udvide eller udbygge med flere funktioner.

Synes du at det er:

  • Besværligt at komme i gang med?
  • Dyrt at købe?
  • Besværligt at tilpasse og ændre?
  • Så omfattende, at det kræver konsulenter eller kendskab til kode?

 

Med ManageEngine er du altid sikker på at løsningen er:

  • Nem at komme i gang med
  • Økonomisk fornuftig
  • Nem at tilpasse uden hjælp udefra

 

Se mere herunder om de forskellige løsninger eller giv os et ring på 45 76 20 21 og få rådgivning om hvilken løsning, der passer jer bedst

ServiceDesk

Kunde helpdesk

Intern helpdesk

MSP helpdesk

Asset Management

Desktop Management

Vil du vide mere?