Fuldautomatisk IT helpdesk løsning

Web Help Desk (WHD) automatiserer din helpdesk løsning baseret på et ticket system, der nemt giver dig overblik over historik og løsninger.

WHD Indeholder formularer, du kan skræddersy fuldt ud og som er nemme at ændre, så de passer til jeres IT support arbejdsgange.

Hjælper dig med asset management og har en indbygget videndatabase du kan opbygge.

 

 

Automatisk ticket system
Asset Management håndtering
Konverterer automatisk mails med service forespørgsler til tickets - også filer, der er vedhæftet
Indeholder dynamiske ticket formularer med et ubegrænset antal felter, som let kan skræddersys
Gør det muligt for dig at administrere hvem, der bruger hvad, fordi du kan forbinde en slutbruger med et bestemt aktiv eller gruppe af aktiver
Dirigerer og tildeler på dynamisk vis help desk tickets til en bestemt tekniker eller gruppe af teknikere

SolarWinds Web Help Desk strømliner løsningen af help desk tickets gennem hele deres livscyklus.

  • Muliggør konfiguration af flere lag og grupper af IT personale samt tildeling af visitationer og eskaleringsopgaver til lag og grupper
  • Indeholder dynamiske ticket formularer med et ubegrænset antal felter, som let kan skræddersys
  • Forenkler ticket organiseringen fordi man kan linke et ubegrænset antal tickets til et enkelt problem
  • Dirigerer og tildeler på dynamisk vis help desk tickets til en bestemt tekniker eller gruppe af teknikere
  • Konverterer automatisk mails med service forespørgsler til tickets - også filer, der er vedhæftet
  • Hver enkelts ticket's forløb bliver tidsstemplet og brugerbestemt, herunder systemopdateringer og automatiserede afgørelser
  • Foretager en automatisk afbalancering af belastninger ved tildeling af tickets

 

 

Web Help Desk eliminerer de fejl, tidsmæssige ineffektiviteter og andre omkostninger, der plager manuelle sporinger af aktiver og revisioner.

  • Viser software licens distributioner over hele dit netværk, herunder hvor mange licensnøgler af et bestemt stykke software, der findes i forhold til, hvad der er klar til at blive tildelt
  • Beregner slutdatoer for garantier og leases baseret på information fra indkøbsordren
  • Søger i forhold til aktivets type, status, placering, leverandør og model
  • Gør det muligt for dig at administrere hvem, der bruger hvad, fordi du kan forbinde en slutbruger med et bestemt aktiv eller gruppe af aktiver
  • Forbinder slutbrugere med service forespørgsler eller tickets med et bestemt aktiv eller gruppe af aktiver og indeholder en løbende historik for alle service forespørgsler på et givent aktiv, så du har et bedre grundlag for at træffe en beslutning om at reparere, erstatte eller tage  hardware og software ud af drift
  • Giver dig mulighed for at gemme og dele dine mest nyttige eller oftest benyttede forespørgsler vha regelbaserede forespørgsler, der er nemme at forstå
  • Et aktivs discovery data fra en hvilken som helst kilde kan planlægges til at importeres regelmæssigt eller på forlangende og giver kritisk, up-to-date information, så du kan løse en service forespørgsel mere effektivt
  • Indeholder et Reservation Center der giver slutbrugerne mulighed for at anmode om et bestemt udcheckningstidspunkt for et bestemt aktiv
  • Et alarmsystem, der giver alarmer ved forfald, identificerer nemt manglende eller stjålent inventory

Hard Disk    20 GB                     |    Hukommelse               3GB       

CPU              2GHz, dual-core    |    

 

Web Console Browser

Google® Chrome™, Internet Explorer, Mozilla® Firefox®, Safari®, Opera™

Database :

  • Web Help Desk bruger en embedded PostgreSQL® database 
  •  

Operativ system:

  • Windows Server® 2003 (32/64-bit), Windows Server 2008 (32/64-bit), Windows Server 2008 R2 (64-bit),Windows Server 2012 (64-bit), Windows Server 2012 R2 (64-bit)
  • Mac OS® X 10.8 through 10.10, iOS® and Mobile iOS 5 through 8
  • CentOS™ 6.5 (32/64-bit)
  • Red Hat® Linux® 6.5 (32/64-bit)
  • Fedora® 20 (32/64-bit)
  • VMware® vSphere™ and Microsoft® Hyper-V®.

  WHD -Web Help Desk (PDF datablad)  Hent PDF

 

  WPM - Web Help Desk  - Best Practisces for Managing Your IT Help Desk. Start her