ManageEngine SupportCenter - få styr på din kunde support på på få timer

SupportCenter Plus er en web baseret  kundesupport løsning som hjælper dig med at holde styr på kunders support sager, deres kunde oplysninger og kontakt information samt service kontrakter. 

SupportCenter er op at køre og fuldstændigt færdig konfigureret på få timer.

Indbygget kunde portal hvor kunderne kan se deres sager, søge løsninger og selv trække rapporter over deres sager.

Registrer tidsforbruget for dine kunder et samlet sted og få overblik over din help desk status gennem færdigbyggede rapporter og overbliks skærme der viser dine KPIer

Se mere om SupportCenter HER

 
Multi-Channel Support Email, Telefon, Portal, Sociale Medier og listen bliver længere hver dag. Få et samlet blik på kunde interaktionen uanset hvilket medie dine kunder vælger at kommunikere på.
Videns database Løser du de samme problemer igen og igen? Bliv mere produktiv ved at bygge en vidensdatabase op, så man kan søge I eller se fordelt på emner
Kontrakt og service mål styring Du kan have forskellige service kontrakter der er forskellige fra kunde til kunde og forskellige typer support som f.eks. klippe kort, pr time og lign
Adgang via Mobilen Mobil adgang for dine teknikere til SupportCenter Plus via Smartphones. Den mobile klient virker med alle typer telefoner.
Følg dine support sager automatisk Automatiser processen med at oprette, organisere og spore sager I en samlet proces
Multi-language support Support Center fås også I Multi language udgaver der også understøtter dansk

Oversigt over versioner:
 

 

Standard

Professional

Enterprise

Request Tracking

x

x

x

Knowledge Base

x

x

x

SLA Management

x

x

x

Help Desk Reports

x

x

x

Account & Contact Management

x

x

x

Tasks & Events

x

x

x

Help Desk Management

-

x

x

Customer Portal

-

x

x

Contract Management

-

x

x

Product Catalog

-

x

x

Active Directory Integration

-

x

x

Dashboards

-

x

x

Survey

-

x

x

API

Add on

Add on

x

Business Units

-

3

10

CTI Integration

Add on

Add on

Add on

Øvrige funktioner:

 

Integration med Salesforce

Integration med  JIRA

Integration med CTI telefon systemer

Integration med Twitter

Licensiering

SupportCenter er grundlæggende licensieret antal teknikere der skal benytte systemet

Man kan vælger mellem årlig leje (subscription) eller eje (perpetual license)

Systemkrav

Hard disk Min 100 GB
Hukommelse Min 4 GB

Database: POSTGR SQL (medfølger) eller MS SQL (Professional eller Enterprise ed)
    Operativ system: Windows server OS

 

Dokumenter:

Video: