ManageEngine ServiceDesk - komplet MSP kunde/bruger helpdesk med  alle funktioner der er klar på  få timer

ServiceDesk Plus - MSP er en webbaseret ITIL Helpdesk løsning med integreret Asset management modul bygget specielt til Managed Service providers. Den er designet til at håndtere flere konti/kunder i samme Help Desk, så MSP'er kan håndtere alle deres support sager i en webkonsol. Den indeholder funktioner som:

  • Support sags håndtering, kunde konto Management,
  • Asset Management, Knowledge Base,
  • Service Level Agreements, Fjernbetjening,
  • og Købs og kontrakts Management.
     

Alle disse moduler kommer i en enkelt pakke til en meget overkommelig pris!

 

 
Automatiseret fakturering Fakturerings funktionen ”Billing” i ServiceDesk Plus - MSP lader dig anvende forskellige support aftaler og debitere kunderne udfra deres aftaler
Service Katalog Vis de IT tjenester, I tilbyder til kunderne. Servicekatalog forbedrer leveringsprocessen for tjenester fra godkendelse til levering
Asset Management Scan dit kundes netværk remotely og få information om din kundes servere, infrastruktur enheder.
Support sags styring Hold styr på jeres support sager og få dem automatisk opdelt efter kunden.
Service Level Agreement Mød dine kunders forventninger og opnå en højere grad af kundetilfredshed ved at levere kvalitets support indenfor de aftalte tidsrammer med Service Level Agreements.
Rapporter Få synlighed og kontrol over dine kunders konti ved hjælp af en bred vifte af rapporteringsmuligheder - mere end 100 færdige Reports, mulighed for brugerdefinerede rapporter og automatisk rapporter

Windows Active Directory logbaseret sikkerheds rapportering i real-time
Du kan i real-time sikre dig at der bliver rapporteret på alle logs i AD. Mere end 200 rapporter om bruger logins, ændringer i grupper, i GPOs, i computere og i OUs. Har komplet overblik over hvem der har foretaget en ændring i AD. Få alarmer når f.eks. en admin bruger slettes eller en service konto bliver låst. 
Ingen brug for opsætning da ADAudit er født med alle de relevante regler. AdAudit har beskedne pladskrav fordi den kun læser logs og ikke indsamler rå logs. Derfor vil selv mange data ikke fylde meget og du undgår helt at skulle læse rå logs.
 

Versioner:
 

  Standard Ed Professional Enterprise
Self-Service Portal X X X
Knowledge Base X X X
Multi-site Support X X X
SLA Management X X X
Help Desk Reports X X X
IT Project Management (Add-On) X X X
Help Desk + Asset Management - X X
  - X X
Help Desk Management - X X
Agent based Asset Scanning - X X
Software Asset Management - X X
Asset Inventory Reports - X X
Purchase & Contracts Management - X X
Help Desk + ITIL + Asset + Project - - X
Incident Management X X X
Asset Management - X X
Problem Management - Add on X
Service Catalog Add on Add on
Change Management Add on Add on X
CMDB - Add on X
IT Project Management Add on Add on
Automated Billing - X X
Computer Telephony Integration - X X

 

Licensiering

ServiceDesk MSP er grundlæggende licensieret efter antal navgivne teknikere

Man kan vælger mellem årlig leje (subscription) eller eje (perpetual license)

Systemkrav

Hard disk Min 100 GB

Hukommelse Min 4 GB

Database: POSTGR SQL (medfølger) eller MS SQL
    Operativ system: Windows server OS

 

Dokumenter:

Video: